dimarts, 16 de febrer del 2016

1ª prueba de orientación Local 20-02-16



Hola famílies,
Ens han facilitat esta informació del centre d'esports per a donar-li difusió:
"Ja podeu inscriure-vos en la pròxima prova de la lliga LOCAL d'orientació. Tindrà lloc dissabte que ve 20-02-1 6 a partir de les 16:00h en el PARC DE LA ZONA NORD.
Punxa en el formulari per omplir les dades si estàs interessat. Recorda que hauràs d'omplir-los tantes vegades com a persones participen.

DATA LÍMIT EL DIJOUS 18 DE FEBRER

Recordeu que cal tramitar la llicència escolar en el CENTRE d'ESPORTS ALCOI ("Escorxador"). Si teniu problemes per a tramitar-la des dels respectius centres escolars, nosaltres ho podem fer per mitjà del Centre Excursionista Alcoi. Feu-nos-ho saber."

 

---------------------------------------------------------


Hola familias,
Nos han facilitado esta información del centro de deportes para darle difusión:
"Ya podéis inscribiros en la próxima prueba de la liga LOCAL de orientación. Tendrá lugar el próximo sábado 20-02-1 6 a partir de las 16:00h en el PARQUE DE LA ZONA NORTE.

Pincha en el formulario para rellenar los datos si estás interesado. recuerda que deberás rellenarlos tantas veces como personas participen.

FECHA TOPE EL JUEVES 18 DE FEBRERO

Recordad que hay que tramitar la licencia escolar en el CENTRE D'ESPORTS ALCOI ("Matadero"). Si tenéis problemas para tramitarla desde los respectivos centros escolares, nosotros lo podemos hacer por medio del Centre Excursionista Alcoi. Hacédnoslo saber."


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada